مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از کشف تعداد قابل توجهی لوازم بهداشتی احتکار شده در یک انباری خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی لوازم بهداشتی در یک واحد انباری در خیابان شهید قهرمانی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ فرهنگیان با بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین شهر به آدرس این انباری اعزام و موفق شدند در بازرسی از انباری ۱۸۰ عدد مایع نت، ۱۲ عدد مایع ظرفشویی ۴ لیتری، ۲۸۸ عدد پودر ماشین لباسشویی و رختشویی، ۶۰۰ عدد دستمال کاغذی و ۱۹ هزار و ۸۰۰ بسته پوشاک بچه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر ارزش لوازم بهداشتی احتکار شده بنا به اظهار کارشناسان را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با دستور مقام قضائی انباری پلمب و صاحب آن با تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.