استاندار ایلام از کاهش ساعت کاری ادارات این استان به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خبر داد.

ساعت کاری ادارات ایلام کاهش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: بر اساس تصمیم این ستاد ساعت کاری ادارات استان از هشت صبح تا ۱۳ تعیین می‌شود که این مصوبه تا پایان هفته جاری ادامه می‌یابد.

او افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از آمادگی کامل به منظور پیشگیری از سرایت این ویروس با توجه با مسری بودن آن برخوردار باشند.

استاندار ایلام یادآور شد: تاکنون چندین جلسه با حضور دستگاه‌های مسوول در استان برگزار شده که نتایج موثری نیز به همراه داشته است، ولی به احتمال بسیار زیاد جواب آزمایش تعدادی از افراد مشکوک به این ویروس در استان نیز مثبت خواهد بود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: بر اساس اعلام وزیر بهداشت این هفته با پیک افراد مبتلا در سراسر کشور روبرو خواهیم بود، ولی امیدوارم با همت تمامی ارگان‌ها و همراهی مردم بتوانیم بر اوضاع مسلط شده و ویروس کرونا را شکست دهیم.

او از تلاش‌های بی دریغ و متعهدانه گروه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان تقدیر کرد و گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در صف مقدم مبارزه با این ویروس هستند.

استاندار ایلام از عموم رسانه‌های استان خواست با آگاه سازی مردم به دولت در جهت خروج از این وضعیت که دامن بسیاری از کشور‌های جهان را گرفته کمک کنند و فعالان فضای مجازی نیز از بیان مطالبی که منجر به تشویش اذهان عمومی شده و مستند نیستند به شدت پرهیز کنند.

گفتنی است ۱۴ نمونه افراد مشکوک به ویروس کرونا در ایلام به تهران به منظور بررسی ابتلای این افراد ارسال شده که هنوز جواب این آزمایشات اعلام نشده است، ولی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان احتمال داد تعدادی از این افراد به این ویروس آلوده شده باشند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.