فرماندار چرداول از لزوم همکاری همه ارگانها با شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا در چرداول خبر داد.

لزوم همکاری همه ارگانها با شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا در چرداول

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه کار گروه سلامت و امنیت مواد غذایی با محوریت پیشگیری و کنترل کورونا ویروس در شهرستان چرداول برگزار شد.

در این جلسه فتاحی فرماندار شهرستان چرداول ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و کنترل کورونا ویروس توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول، همکاری حداکثری ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های سطح شهرستان را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول خواستار شد.

صیدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به اینکه محور اصلی پیشگیری و مبارزه با ویروس کورونا جدید (کووید ۱۹)، توجه به بهداشت فردی و اصول اولیه بهداشت و رعایت آن در روابط اجتماعی است، اظهار کرد: هر چه بیشتر در زمینه آموزش و پیشگیری از ابتلا به ویروس کورونا فعالیت داشته باشیم، برای کنترل و شکست این ویروس موفق‌تر خواهیم بود.

همچنین دراین جلسه نقش و وظایف هرکدام از ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها در پیشگیری و مقابله با ویروس کورونا جدید (کووید ۱۹) بصورت مصوبات مشخص گردید و مواد آموزشی پیشگیری و کنترل کورونا ویروس جدید در قالب دستورالعمل، پمفلت و بروشور در جمع حاضر توزیع شد.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.