معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از راه اندازی ایستگاه‌های سلامت باهمکاری مردم و مدافعین سلامت در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

راه اندازی ایستگاه‌های سلامت در سطح این شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر الهام بهره‌مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: راه اندازی ایستگاه‌های اطلاع رسانی و آموزش راه‌های پیشگیری این بیماری، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان بانک ها، ادارات و اصناف از برنامه‌های اجرا شده در روز‌های گذشته است و همچنان ادامه دارد.

او افزود: نصب بنر در استند‌های سطح شهر، تهیه مطالب آموزشی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، آموزش روش‌های گندزدایی در اماکن عمومی و پر رفت و آمد و سرویس حمل و نقل عمومی، آموزش چهره به چهره مردم در مساجد، ادارت و اماکن عمومی از دیگر برنامه‌هایی است که بطور مستمر در حال اجرا می‌باشد.

دکتر بهره‌مند در پایان گفت: همشهریان عزیز به توصیه‌ها ودستور العمل‌هایی که در مورد راه‌های پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس که از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منتشر میشود، عمل کنند تا شاهد گسترش بیماری نباشیم.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.