سوریه مواضع ارتش ترکیه در معاره النعسان را هدف قرار داد

نیروهای ارتش سوریه یکی از مواضع نظامیان ارتش ترکیه را در منطقه معاره النعسان در ریف ادلب هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه مواضع ارتش ترکیه در معاره النعسان را هدف قرار دادند.به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه یکی از مواضع نظامیان ارتش ترکیه را در منطقه «معاره النعسان» در ریف ادلب هدف قرار داده‌اند.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که ساعاتی پیش منابع خبری از حمله پهپادی ترکیه به معصران در جنوب شرق ادلب سوریه خبر دادند.

الجزیره گزارش داد این حمله تلفاتی در پی نداشته است.

ترکیه مدعی شد آسیب‌هایی جدی‌ پس از این حمله هوایی به تجهیزات ارتش سوریه وارد شده است.

شب گذشته رسانه‌های خبری اعلام کردند ده‌ها نفر از نیرو‌های ارتش ترکیه در جریان هدف قرار گرفتن یک کاروان نظامی آنان در منطقه جبل الزاویه در استان ادلب کشته و زخمی شدند. طبق اعلام این رسانه ها، در حمله هوایی که در آن کاروان ارتش ترکیه در منطقه جبل الزاویه در حومه ادلب هدف قرار گرفت دست کم ۳۳ نظامی این کشور کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

«حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه در پی درگیری‌های روز گذشته ادلب اعلام کرد کشورش بیش از ۲۰۰ پایگاه دولتی سوریه را از طریق توپخانه و پهپاد هدف حمله قرار داده است.

وزیر دفاع ترکیه در خصوص حمله روز گذشته به نیرو‌های کشورش مدعی شد: با وجود هماهنگی با مقامات روسیه و اعلام موقعیت یگان‌هایمان، هدف حمله قرار گرفتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرسبزترین بهار
۰۰:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ترکیه دقیقا تو سوریه چه غلطی میکنه؟ یکی برای من بیسواد سیاسی توضیح بده!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
چقدر جالبه که وزرات دفاع روسیه خودش رسماً اعلام کرده این حمله توسط نیروی هوایی این کشور صورت گرفته ولی خبرگزاری های ایران بازهم میگن حمله ارتش سوریه دیگه برای تمام دنیا ثابت شده الان جنگ بین یک ابرقدرت هسته ای و تعداد زیادی از نیروهای چند ملیتی و نیابتی با ترکیه است نه ارتش سوریه دولت و ارتش سوریه فقط در نقش تدارکات چی و تهیه لوازم برای این نیروها هستن و تمام شجاعت و جسارت خودشونو از روسیه و بقیه دارن
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۱۲:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
میشه بفرمایید ترکیه بدون اجازه از دولت قانونی سوریه توخاک سوریه چه غلطی می کنه و چرا هر وقت عرصه بر تروریستها تنگ میشه نیروهای سوریه رو هدف قرار می ده . ضمنا هم روسیه به ترکا حمله کرده هم ارتش سوریه.
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۲۲:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
دوصد پایگاه را در خاک سوریه یک متجاوز مورد حمله قرار میدهد ، انتظار دارد به نیروهایش حمله نشود . اردوغان مهمانی آمده سوری شی میکند ومیخواهد خود در امان باشد .
آخرین اخبار