حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروزه ایران هراسی در دستور کار دشمن‌قراردارد و باید مراقب تفرقه‌افکنی‌ها و توطئه‌افکنی‌های معاندان باشیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به تلاش‌های جامعه پزشکی در برابر کنترل ویروس کرونا، گفت: به نیابت از همه مردم خراسان‌جنوبی از فعالان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کادر پزشکی در این عرصه تشکر می‌کنم.

او با تأکید بر اینکه مسائل مربوط به کنترل ویروس کرونا و اطلاعات مربوط به آن توسط وزارت بهداشت تبیین می‌شود، افزود: بیش از این نباید به واسطه شایعه‌پراکنی رسانه‌های معاند و فضای مجازی استرس به جامعه وارد کرد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در یک مثال بی بی سی در طول ۴۸ ساعت حدود ۳۴ خبر درباره بیماری کرونا منتشر کرد، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ خبر مربوط به ایران بوده است که این هجمه خبری با هدف ایجاد ترس و استرس در جامعه ایرانی انجام می شود.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: در زمینه حضور مردم در انتخابات نیز باید از صمیم قلب از این ملت تشکر کرد که علی‌رغم توطئه‌های مختلف، چون تهمت‌زدن به شورای نگهبان، التهابات بازار سکه و ارز و سایر مسائل بار دیگر افتخار آفریدند.

او اظهارکرد: خواست عموم مردم از مجلس جدید نیز تقویت گفتمان انقلابی، مبارزه با فساد و فراهم شدن زمینه از بین بردن تبعیض‌ها است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار