امام جمعه موقت بیرجند: رأی میدهیم حتی با وجود مشکلات

حجت الاسلام مختاری گفت: حتی با وجود اختلافات، مشکلات و کمبود‌ها پای صندوق‌های رأی می‌آییم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: هر چند برخی سوء مدیریت‌ها سبب نارضایتی مردم می‌شود، اما باید بدانیم شرکت نکردن در انتخابات، مایع شادی دشمنان می‌شود.

او با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف گفت: نباید بگذاریم، مشکلات ما با شرکت نکردن در انتخابات بزرگ جلوه داده شود و سایه بر پیشرفت‌های ما بیندازد.

حجت الاسلام مختاری  انتخاب اصلح را شرط مهم و اساسی شرکت در انتخابات دانست و افزود: باید دقت لازم را داشت باشیم تا از روی آگاهی و عملکرد نامزدان، فرد اصلح را انتخاب کنیم که می‌توانیم در این خصوص از علمای آگاه و ربانی کمک بگیریم.

خطیب جمعه موقت بیرجند داشتن سابقه سالم و همراهی جریان‌های متعهد به انقلاب و منافع ملی و خون شهدا را از ملاک‌های انتخاب نماینده اصلح دانست و گفت: باید متوجه باشیم تا با جریان‌های متأثر از دشمن، همراه نشویم.

او از مردم خواست اگر هم انتقادی دارند، انتقاد سازنده و مؤثر داشته باشند و با جریان‌های ساختگی همراه نشوند.

حجت الاسلام مختاری افزود: اگر جایی، نقشه دشمن عملی شده به دلیل حضور نیافتن مردم در صحنه بوده پس باید در تمام صحنه‌های کشور حضور فعال داشته و بیدار باشیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: انقلاب اسلامی بر سه اصل اساسی شامل فرهنگ ناب اسلام، ولایت فقیه و مردم متعهد و حاضر در صحنه استوار است که رکن مردمی آن با ظهور خورشیدی همچون امام خمینی (ره)، به صحنه آمد و نقش آفرینی کرد.

او افزود: هر چند در جامعه و کشور مشکلاتی و گلایه‌هایی وجود دارد، اما قابل مقایسه با برکاتی که از حضور مردم در کنار اسلام و ولایت فقیه به دست آمده، نیست.

حجت الاسلام مختاری گفت: هنوز تا رسیدن به هدف اصلی انقلاب فاصله داریم، اما تا اینجای راه، خوب آمده ایم.

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: آمریکا و استکبار جهانی از برکات انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، وحشت دارند و به دنبال جلوگیری از گسترش آن هستند

او افزود: بر خلاف قبل انقلاب، مردم ایران اکنون عزت، استقلال و کرامت خود را پس گرفته اند و هویت اسلامی شان را در سراسر دنیا احیاء کرده اند و اکنون با استقرار نظام مردم سالاری دینی، در سرنوشت خود و کشور تأثیرگذارند.

حجت الاسلام مختاری گفت: اگر چه در کانون ناامنی شرق آسیا هستیم، اما علاوه بر اینکه امنیت و اقتدار خود را حفظ کرده ایم، این امنیت را به کشور‌های منطقه هم صادر کرده ایم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.