مدیر عامل مرکز جامع خانواده استان از برگزاری جشنواره خانواده برتر با همکاری ستاد نماز جمعه خبر داد.

زرگر مدیر عامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، زرگر مدیر عامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز جشنواره خانواده برتر است که با همکاری ستاد نماز جمعه طرح ریزی شده است.

او افزود: در این جشنواره خانواده‌هایی که در مولفه های فرزندآوری، توجه به مقوله اقتصاد خانواده، روابط بین زوجین و تحکیم  روابط خانواده  برتر هستند به طور هفتگی معرفی شده و با آن‌ها مصاحبه می‌شود.

زرگر تصریح کرد: از جمله ملاک‌هایی که سبب امتیاز آوری خانواده‌ها می‌شود داشتن یک فعال اجتماعی، فرهنگی و یا قاری و حافظ قرآن در خانواده می‌باشد.

مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی با بیان این که در این جشنواره به دو صورت می‌توان خانواده‌های برتر را معرفی کرد افزود: یکی از روش‌ها پر کردن فرم‌های خانواده برتر توسط خود خانواده‌هایی که مولفه‌های لازم را دارند می‌باشد.

او با بیان این که روش دوم معرفی خانواده برتر توسط دوستان و آشنایان آنان به مرکز می‌باشد افزود: این مرکز بعد از ارزیابی خانواده‌های مورد نظر، آن‌ها را معرفی و از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آورد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.