ترابی: امیدوارم با اسکوچیچ به جام جهانی برسیم/ صحبت درباره قهرمانی زود است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهراتن گفت: اسکوچیچ شناخت خوبی از لیگ و بازیکنان ایرانی دارد و امیدوارم با او به جام جهانی صعود کنیم.

مهدی ترابی، ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور دراگان اسوچیچ کروات در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اسکوچیچ مربی خیلی خوب و با شخصیتی است و عملکردش در لیگ برتر ایران خوب بوده و شناخت کافی از بازیکنان و لیگ ایران دارد.

او افزود: این شناخت می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و امیدوارم بتوانیم همراه با اسکوچیچ و کادرفنی به جام جهانی برسیم. به هرحال همه منتظر صعود تیم ملی هستند و همه بازیکنان ملی پوش تلاش می‌کنند تا در ۴ بازی آینده نتایج خوبی کسب کنند.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه برخی‌ها اظهار می‌کنند که همه درحال تلاش هستند تا یک تیم خاص (پرسپولیس) به قهرمانی برسد، اظهار کرد: آن‌هایی که این صحبت را می‌کنند به دنبال بهانه هستند. پرسپولیس در این سال‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته و نشان داده لیاقت قهرمانی را دارد. بازهم می‌گویم تیم‌هایی که در آرزوی قهرمانی هستند و نمی‌توانند قهرمان شوند، دنبال بهانه هستند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

ترابی در خصوص قهرمانی زودهنگام سرخ‌ها خاطرنشان کرد: هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. بازی به بازی دنبال ۳ امتیاز هستیم و اکنون نیز به بازی با پیکان فکر می‌کنیم. بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم مانند گذشته موفق باشیم. تمرکزمان درحال حاضر روی بازی با پیکان است، زیرا برد در آن مسابقه می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

وی در پایان درباره پیروزی شب گذشته مقابل شهرخودرو گفت: بازی خوبی بود و با تمرکز وارد زمین شدیم و ۳ امتیاز را کسب کردیم. خداراشکر در ابتدای بازی ۲ گل زدیم و بازی را در اختیار گرفتیم. در نیمه دوم نیز بازی را خوب شروع نکردیم، اما خداراشکر که ۳ امتیاز را گرفتیم.


بیشتر بخوانید: شوخی کرونایی خبرنگاران با مربی پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار