سرآسیایی: فاصله ۲ تیم، این تعداد گل نبود/ برای بازی با پرسپولیس دستمان بسته بود

سرمربی تبم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی با کیفیتی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم، اما تفاوت ۲ تیم این تعداد گل نبود.

سرآسیایی: فاصله ۲ تیم، این تعداد گل نبود/ برای بازی با پرسپولیس دستمان بسته بودبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی با کیفیتی شاهد بودیم و به یحیی گل‌محمدی از این بابت تبریک می‌گویم. البته فاصله دو تیم، این تعداد گل نبود.

او ادامه داد:گل اول را به خاطر جاگیری نامناسب دریافت کردیم و دو روز قبل از بازی هم یک اتفاق بد برای تیم رخ داد و پس از آن اتفاق، باید از جوانان تیم استفاده می‌کردیم و نتیجه هم می‌شود همین! می‌توانستیم نیمه دوم باز هم گل بزنیم، اما باز هم با یک اشتباه گل خوردیم.


بیشتر بخوانید: اسلاوو: نگران کرونا نیستم/ انتظار داشتم ورزشگاه پُر از هوادار باشد


او درباره داوری در این بازی گفت: داور می‌توانست در برخی از صحنه‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی شهرخوردو درخصوص حکم صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: در شرایط خاص، برخی از گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شود و گذشت زمان اشتباهات مربوط به این حکم را مشخص می‌کند.


بیشتر بخوانید: سرلک: اگر اجازه عقد قرارداد نداشتم، چرا برای من برگه فسخ صادر کردند؟


او ادامه داد: با وجود گذشت چند ماه پرونده استوکس هنوز مشخص نشده است  اما به این زودی پرونده بازیکنان ما را صادر کردند. برای بازی با پرسپولیس دست ما خالی و خلعتبری هم مصدوم  شده بود.  حالا پس از این حکم دست مان برای چینش بازیکنان بسته بود. باشگاه پرسپولیس در این حکم نقشی ندارد، اما چندین پرونده به این شکل وجود دارد و به سرعت پرونده بازیکن ما را صادر کردند.

وی درباره عملکرد خود در شهرخودرو گفت: ۶ سال است که در این باشگاه فعالیت می‌کنم و مرد روز‌های سخت هستم. با تمام تمرکز به کارم ادامه می‌دهم. البته بازیکنان با کیفیتی داریم و در ادامه روند بهتری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: مدافع شهرخودرو دیدار مقابل ذوب‌آهن را از دست داد


سرمربی شهرخودرو درخصوص عملکرد آسیایی تیمش هم بیان کرد: در آسیا کمی بی‌تجربه هستیم،   اما سعی می‌کنیم نتایج بهتری را به دست بیاوریم. باید از مالک باشگا تشکر کنم چرا که از همان روز اول حمایت‌های او در کنار ما بوده است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار