انصاری فرد: هجمه‌ها علیه پرسپولیس زیاد است / با برگزاری بازی‌ها زودتر قهرمان می‌شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من جواب حمیداوی را نمی‌دهم، اما اظهاراتش درباره پرسپولیس درست نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیدند و پیروزی مقتدرانه‌ای بود و  شهر خودرو فوتبال خوبی ارائه کرد و بازی شرافتمندانه‌ای ارائه کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شوند و از جیب خود خرج می‌کند  و جای تقدیر دارد. ما به عنوان مدعی قهرمانی خوب بازی کردیم  و جای هواداران خالی بود، اما دعایشان پشت سر ما بود و توانستیم با تلاش بازیکنان به پیروزی دست یابیم.  

انصاری فرد درباره اظهارات حمیداوی مبنی بر اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نمی‌خواهم جواب حمیداوی بدهم، چون از جیب خودش خرج می‌کند. این صحبت‌ها درست نیست و این هجمه‌ها برای پرسپولیس وجود دارد و از این موضوعات خیلی ضربه خوردیم، اما مقتدرانه جلو می‌می رویم و کار بازیکنان درست است و کادر فنی خوب تیم را هدایت می‌کند و هواداران هم از ما حمایت می‌کنند. اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست که تاکنون این موضوع جواب داده است.  

ما علاقه داریم هر چه سریعتر قهرمان شویم 

انصاری فرد درباره اینکه همه باشگاه‌ها بابت برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر اعتراض کردند و باشگاه پرسپولیس این کار را نمی‌کند، گفت: ما مشکلی نداریم و هر چه مسئولان برگزاری بگویند تبعیت می‌کنیم. علاقه داریم هر چه زودتر بازی هایمان برگزار شود و قهرمان شویم.  

او درباره اینکه پرسپولیس با اختلاف زیاد در صدر جدول قرار دارد و قهرمان می‌شود، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و با هدایت گل محمدی می‌خواهیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابیم.  

انصاری فرد درباره اینکه مطالبات بازیکنان را دادند، گفت: بله ۵۰ درصد از پول بازیکنان را دادیم و آن‌ها از سال گذشته طلب دارند، اما با غیرت بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم مشکلات مالی را برطرف کنیم که بدهی‌های گذشته را بدهیم و روند ور به رشد را ادامه بدهیم.  


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۳ - شهرخودرو یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار