رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از تعیین تکلیف ۱۱۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌های استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و جمعی از مدیران استانی به منظور رسیدگی به درخواست متقاضیان اجرای طرح‌های صنعتی، گردشگری، خانه‌های کارگری و ... برگزار شد.

خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: در این جلسه ۱۱۳ پرونده تغییر کاربری اراضی که ۱۰ پرونده هم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شامل طرح‌های صنعتی، گردشگری و نیز ۱۰۳ پرونده در راستای تغییر کاربری اراضی برای ایجاد خانه‌های کارگری و نگهبانی در مزارع و باغات و ... مطرح و تعیین تکلیف شد.

او بیان کرد: ایجاد خانه‌های کارگری و نگهبانی در اراضی کشاورزی از ملزومات بهره برداری از مزارع و باغات بوده و سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان آسانکاری‌های لازم را برای صدور مجوز و تغییرکاربری اراض کشاورزی به منظور احداث خانه‌های کارگری اعمال کرده است.

جعفری در این جلسه مردم استان کردستان را بسیار قانون مند، نجیب و شریف توصیف کرد و تصریح کرد: در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی بخصوص در زمینه احداث خانه‌های کارگری و نگهبانی در اراضی کشاورزی خوشبختانه بهره برداران بخش کمترین تخلفات ممکن را داشته اند.

گفتنی است: دبیرخانه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌های استان در مدیریت امور اراضی استان کردستان می‌باشد و در سال جاری هم تا اکنون ۹ جلسه کمیسیون برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.