کشف یک کیلو حشیش در کنگاور

 فرمانده انتظامی کنگاور از کشف یک کیلوگرم حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

حشیش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ عزیز الهیاری  فرمانده نیروی انتظامی کنگاور گفت: ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران طی یک عملیات منسجم پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزل تهیه کننده مواد مخدر اقدام و موفق به کشف یک کیلوگرم حشیش شدند.

سرهنگ الهیاری در پایان با اشاره به دستگیری این فرد از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


کشف ۳۴ فقره سرقت در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۳۴ فقره سرقت طی ماه گذشته در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ "بهمن رضائی" اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۲۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: دستگیری ۵۱ معتاد متجاهر و ۱۰ نفر از ارذل و اوباش از دیگر اقدامات انجام شده توسط پلیس سرپل ذهاب بود.

سرهنگ رضائی بیان کرد: توقیف ۹۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بود.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب کشف حدود ۳ هزار و ۹۶۰ حبه قرص مکمل غیرمجاز و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر را نیز از جمله کار‌های انجام شده توسط پلیس عنوان کرد.

او گفت: در بهمن ماه یک هزار و ۹۵ عملیات پلیسی در راستای حفظ امنیت مردم در سطح شهرستان انجام شده است.


۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل لاستیک خودرو، رینگ و لوازم خانگی خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه در خصوص فعالیت ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید در کار قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی خودرو‌های مذکور نسبت به توقیف و بازرسی از ان‌ها قادام کردند.

سرهنگ براری افزود: در این بازرسی ۱۲ حلقه لاستیک، ۱۶ عدد رینگ و ۲ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار