فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر و با تلاش ماموران پلیس ۳۱ فقره سرقت در نقاط مختلف کرمانشاه کشف و در این راستا ۱۵ سارق نیز دستگیر شدند.

 سرقت به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سردار علی اکبر جاویدان گفت: بیشترین سرقت‌های کشف شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۱۵ فقره بوده است.

او ادامه داد: همچنین ۶ مورد از سرقت‌ها توسط پلیس آگاهی استان و ۴ فقره سرقت نیز توسط پلیس اسلام آبادغرب کشف شده است.

سردار جاویدان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر همچنین در قصرشیرین ۳ فقره، در گیلانغرب ۲ فقره و در هرسین نیز یک فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به دستگیری ۱۵ سارق گفت: ۱۱ نفر آن‌ها توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه به دام افتاده اند.

او گفت: ۲ نفر نیز توسط پلیس آگاهی و ۲ نفر نیز توسط ماموران پلیس قصرشیرین و گیلانغرب دستگیر شده اند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: عمده سرقت‌های کشف شده در حوزه منزل، خودرو، قطعات و محتویات خودرو، کیف قاپی و اماکن عمومی و خصوصی بوده است.


 

۱۹ نفر از اراذل و اوباش کرمانشاه در دام پلیس


رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح مقابله با اشرار، ۱۹ تن از این افراد در شهر کرمانشاه دستگیر شدند.


سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: این افراد با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی طی ۴۸ ساعت اخیر و در سطح شهر کرمانشاه دستگیر شدند.

او ادامه داد: اکر افراد دستگیر شده دارای سابقه شرارت بوده که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و سوابق درگیری‌های متعددی داشته اند.

سرهنگ حیدری  بیان کرد: همچنین از این افراد ۶ تیغه شمشیر، ۲ تیغه تیزبر، ۵ تیغه چاقو، ۲ دستگاه بیسیم دستی، یک عدد گرز و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در پایان از معرفی اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


کشف ۱۶ فقره سرقت پلیس کرمانشاه

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران، ۱۶ فقره سرقت توسط پلیس شهرستان کشف شد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در حوزه‌های مختلف، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام عملیات‌های مختلف موفق به شناسایی ۸ سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری ان‌ها اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت منزل، خودرو و قطعات آن، کیف قاپی و سرقت از اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لاستیک خودرو و کولرگازی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان  بیان کرد: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از دریافت گزارشی مبنی بر ورود یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق به شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و همچنین پاسگاه قزانچی با شناسایی محل تردد کامیون مورد نظر در مکان مناسب مستقر و به محض مشاهده آن با رعایت نکات امنیتی نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در جریان بازرسی از کامیون توقیف شده، ۱۲۰ حلقه لاستیک و پنج دستگاه کولرگازی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال ذکر کرد.

او همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به رشد ۳۵ درصدی کشفیات قاچاق در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری، گفت: برخورد با این پدیده از اولویت های کار پلیس کرمانشاه است.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.