رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۹۳ هزار نفر مسافر در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از ترمینال مسافربری پارس آباد با اشاره به فعالیت ۵ شرکت حمل ونقل در این شهرستان گفت: این میزان مسافـر توسط ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری جابجا شده است.

او تصریح کرد: در ۱۱ ماه گذشته از ۵۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه یکی از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفظ و صیانت از حریم راه‌ها است افزود: این اداره با ۶۶۵ مورد انجام گشت راهداری حریم راه، نسبت به شناسایی و جمع آوری ۲۱۳ عدد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز، جمع آوری ۱۸۸دکه غیرمجاز و همچنین با اخذ ۴۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم راه‌ها در حوزه استحفاظی اقدام نموده است.

آذری با بیان اینکه در مدت یادشده با استفاده از یک هزارو ۴۵۰ تن آسفالت لکه گیری محور‌ها انجام شده افزود: پاکسازی دهانه ۸۲۵ دستگاه پل، رفع افتادگی شانه راه بطول ۱۸۰ کیلومتر در محور سربند به زیوه، تسطیح ۷۸۰ کیلومتر حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش این شهرستان است.

او با اشاره به فعالیت ۱۳ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان از توزیع ۲ هزارو ۵۳۰ حلقه لاستیک طی ۱۱ ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار