معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۸۹۵ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته در استان اردبیل جابجا شده است.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: طی ۱۱ ماهه گذشته امسال یک میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۷۵ نفر مسافر در استان اردبیل جابجا شده است.

او با بیان اینکه این میزان جابجایی در قالب ۲۷۳ هزار و ۴۵۳ سفر در استان انجام شده است افزود: از این تعداد ۹۲۳ هزار و ۸۲۱ نفر از طریق اتوبوس، ۲۱۵ هزارو ۸۶۶ نفر با مینی بوس و ۷۵۶ هزار و ۸۸ نفر نیز از طریق سواری از استان جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۱ راننده در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در حوزه مسافری به مردم خدمت می‌کنند.

شیرین زاده از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل خبرداد و افزود: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس می‌باشد.

او با بیان اینکه به صورت مداوم نظارت و بازرسی برعملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان انجام می‌شود افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ ویابا مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت ورانندگان رسیدگی شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از نظارت ویژه و مستمر به بهای بلیط ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی، رفاهی وبین راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی اتوبوس‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار