معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: بارش شدید باران در ۲ روز اخیر منجر به زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان خسارت زد که میزان دقیق آن پس از مساعد شدن هوا برآورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود فلاح  اظهار داشت: به علت بارندگی شدید باران و جاری شدن سیل شب گذشته کلیه راه‌های ارتباطی روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان قطع و روستا‌ها در محاصره شدید آب قرار گرفتند.

او ادامه داد: به دلیل احساس خطر ناشی از سیل در روستای کاروانه ۱۵ واحد مسکونی واقع در مسیر رودخانه تخلیه شدند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد بیان کرد: هم اکنون راه ارتباطی این روستا‌ها برقرار و تردد در این روستا‌ها برقرار است.

او افزود: بسیاری از واحد‌های مسکونی روستایی نیز به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل دچار خسارت شده که با همکاری بنیاد مسکن تعیین خسارت خواهند شد.

فلاح اضافه کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و حجم بالای آب که در مقایسه با سیل فروردین ۹۸ بیشتر بود بدونه شک بعد از فروکش کردن آب شاهد تخریب بخش عمده‌ای از پل‌ها و جاده‌ها خواهیم بود.

او یادآور شد: اکیپ‌های امدادی لازم برای مهار سیل و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل روستاییان و حمایت از مردم همچنان مشغول فعالیت هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: در برخی از خیابان‌های شهر بروجرد آبگرفتگی وجود داشت که توسط اکیپ‌های امدادی و عوامل شهرداری رفع شد.

فلاح افزود: از شب گذشته همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند و در سطح شهر شهرداری و در جاده و روستا‌ها عوامل راهداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اظهارداشت: هم اکنون تردد در همه جاده‌های شهرستان بروجرد در جریان است و از رانندگان تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.