رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: به دلیل ورود آب به جاده بروجرد – خرم آباد محدوده دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) ترافیک ایجاد و تردد خودرو‌ها به کندی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین گودرزی  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اظهارداشت: با توجه به اقدامات انجام شده قبل از بارش باران تلاش شد تا هنگام بارندگی مشکلی در مسیر راه‌ها و جاده‌ها ایجاد نشود.

او گفت: در پی بارش باران در هیچ یک از راه‌های اصلی مشکلی ایجاد نشد و تنها در جاده بروجرد – خرم آباد در روبروی دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) به دلیل ورود آب به داخل جاده، سبب ترافیک و کندی در تردد خودرو‌ها شده بود.

گودرزی افزود: با توجه به شدت بارش‌ها مسیر روستای عربان به بصری به طول ۲ کیلومتر مسدود شده که این انسداد به دلیل طغیان رودخانه بوده و با قطع باران آب فروکش کرده و تلاش برای بازکردن جاده انجام می‌شود.

رییس ادراه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: برای این مسیر روستایی که بر اثر بارش باران مسدود شده، راه جایگزینی وجود دارد و تلاش می‌شود به زودی این مسیر بازگشایی شود.

او اظهار داشت: در سایر مسیر‌های روستایی مشکلی بر اثر بارش باران ایجاد نشده و هم اکنون همه جاده‌ها باز و تردد جریان دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار