مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: تاکنون هیچگونه موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

ویروس کرونا در تربت‌حیدریه مشاهده نشده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان اینکه هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است،گفت: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و تنها اخبار رسمی را از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری کنند.
 
او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه  برای پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی این ویروس  به حالت آماده باش در آمده است و مرکز اورژانس و مراقبت‌های ذوالفقاری آماده پذیرش و درمان بیماران احتمالی می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه بهترین راهکار جهت جلوگیری از این بیماری، پیشگیری و آموزش است، گفت:  " شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون، دست ندادن، عدم رو بوسی " و آموزش بهترین راه برای عدم ابتلا به این بیماری است، به همین منظور دانشگاه علوم پزشکی در حال آموزش پیشگیری و توزیع بروشور‌های لازم در بین عموم مردم و ادارت شهرستان جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هستند.
 
میری افزود: برای پیشگیری از کرونا، زدن ماسک فقط در زمان ابتلا یا ارتباط با فرد مبتلا و یا حضور در محیط‌های جمعی موثر است و در سایر موارد نیازی به زدن ماسک نیست.
 
او با اشاره به تعطیلی مراکز و ادارات این شهرستان، تصریح کرد: مسول اعلام تعطیلی مراکز و ادارات ، شورای تامین شهرستان هستند که در صورت نیاز اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام// ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.