بهبود تعدادی از بیماران مشکوک به کرونا در ایرانشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:تعدادی از بیماران که مشکوک به کرونا بودند بهبود یافته و بزودی ترخیص خواهند شد.

بهبود تعدادی از بیماران مشکوک به کرونا در ایرانشهردکتر ابراهیم جنگی زهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: نتیجه نمونه های ارسالی بیماران مشکوک به کرونا که در ایرانشهر تحت مراقبت بودند منفی اعلام شده است و تاکنون هیچ مورد قطعی ابتلا به کرونا در شهرستانهای زیرپوشش این دانشگاه وجود مشاهده نشده است.

او  بیان کرد: چند بیمار دچار بیماری ریوی به عنوان افراد مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان بستری هستند که در حال بهبودی اند و بزودی مرخص می شوند.

او  با بیان اینکه کرونا ویروس بر روی سطوح می‌تواند تا مدتی زنده بماند، گفت: رعایت بهداشت فردی و نکات آموزشی مهم ترین راه پیشگیری از این بیماری است.

او  افزود: شهروندان اخبار را صرفا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نکرده و مطمئن باشند که با رعایت توصیه های بهداشتی و بهداشت فردی به این بیماری مبتلا نمی شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
اینا بابا الکی مردم خیلی میترسن‎:-P‎