ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در شهرداری خاش تشکیل شد

شهردار خاش گفت: ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورات بهداشتی در شهرداری خاش تشکیل شد.

ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در شهرداری خاش تشکیل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عبدالمجید تمندانی  شهردار خاش اظهار داشت: با همکاری مرکز بهداشت تلاش می‌شود با بیماری‌های تنفسی بویژه ویروس کرونا مقابله شود.

او  بیان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی، تلویزیون شهری و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

شهردار خاش گفت: بحث آموزش‌های لازم در خصوص الزامات انتقال پسماندها و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه و توصیه بر رعایت نکات ضروری بهداشتی در دستورکار تمام واحدهای این شهرداری قرار دارد.

او  اظهار داشت: استفاده از لوازم بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری نظیر دستکش و ماسک، ضدعفونی مستمر ناوگان خدمات شهری و دفن اصولی پسماندها از ضرورت‌های بسیار مهم است.

تمندانی با اشاره به نظافت و ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی عمومی در بوستان‌های سطح شهر و نیز مسجد ابولفضل(ع)در ورودی شهر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان باید به سلامت شهروندان و مسافران اهمیت دهیم، اما شهرداری خاش بنا به وظایف ذاتی خود در مدیریت خدمات شهری و فضاهای شهری در خصوص افزایش آگاهی مردم و در خصوص ویروس کرونا عمل خواهد کرد.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار