برتری چشمگیر ساکت در آمار و ارقام

سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از قبول هدایت این تیم توانسته از نظر آماری شرایط بسیار خوبی را در تیمش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی در شرایطی هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز را بر عهده گرفت که این تیم با مصطفی دنیزلی به یک باره در بحرانی شدید گرفتار شده بود. متحمل شدن ۴ شکست در یک بازه زمانی کوتاه، تراکتور را در شرایطی سخت قرار داده بود و در چنین شرایطی، الهامی به عنوان نفر اول کادر فنی، روی نیمکت سرخ پوشان نشست.

کسب ۴ برد متوالی و خروج تیم از بحران اولین اقدامی بود که تراکتور با الهامی موفق به انجام آن شد. تیم ساکت در شروع دوباره بازی‌ها پس از تعطیلات نیز موفق عمل کرده است. این تیم در مجموع با هدایت الهامی در ۹ بازی به میدان رفته است. ۷ برد، یک باخت و یک مساوی حاصل کار تراکتور با ساکت بوده است. میانگین امتیاز کسب شده تراکتور با سرمربی جدیدش، عدد قابل توجه ۲/۴۴ است و این در حالی است که در سال‌های اخیر بهترین آمار در این زمینه در میان سرمربیان تراکتور مربوط به دوران محمد تقوی بوده که تراکتور میانگین امتیاز ۱/۹ را بر جای گذاشته بود.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تراکتوری‌ها در دوره‌ای که با دنیزلی به میدان رفتند نیز میانگین امتیازی ۱.۸ را ثبت کرده بودند.


بیشتر بخوانید: الهامی: بازیکنان ما می‌توانستند گل‌های بیشتری به سایپا بزنند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار