معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ازشهروندان خواست همزمان با آغازخرید‌های نوروزی مراقب سارقان تحت پوشش مامور انتظامی ودیگرادارات باشند.

مراقب سارقان مامورنما باشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان با بیان اینکه سرقت تحت پوشش ماموریکی از شیوه‌های سارقان در رسیدن به اهداف پلیدشان است گفت: شیوه کار برخی از سارقان این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل مواد مخدر به افرادی که ازقبل شناسایی کردند، موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس ازنزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به زورگیری و سرقت می‌کنند.

وی عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن دربرابرمامورنما‌ها و غفلت دراحراز هویت افراد مدعی مامورپلیس را از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت تحت پوشش مامور عنوان کرد وگفت: شهروندان هیچگاه بدون احرازهویت افراد، درب منازل خود را به روی هرفردی که خود را مامور انتظامی ویا دیگر ادارات دولتی معرفی می‌کند باز نکنند.

سرهنگ حیدریان به شهروندان توصیه کرد درصورت مواجهه شدن باچنین افرادی ابتدا کارت شناسایی را از آنان درخواست کرده و مندرجات روی کارت را دقیقا بررسی کنند.

او با تاکید بر اینکه هیچگاه مرعوب شگرد‌های سارقانی که در پوشش ماموران انتظامی به شما نزدیک می‌شوند نشوید تصریح کرد: درچنین مواقع حتما خونسردی خود راحفظ و مراتب را در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ گزارش کنید.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار