فاضلاب، دردسری تکرار شدنی در مهرشهر

در بعضی محلات مهرشهر به علت اشتراک و کم عمق بودن چاه فاضلاب واحد‌ها این مشکل دوچندان شده است.

هاشمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در محدوده خیابان همت متاسفانه عمق چاه‌های جذبی املاک پایین است و در برخی موارد چاه آب باران و و فاضلاب خانگی واحد‌ها یکی است.

او افزود: ناظرین تاسیسات مکانیکی ساختمانی در زمان نظارت ساختمان باید موارد لازم را کنترل کنند تا برای مشترکین تا زمان اجرای طرح‌های فاضلاب مشکلی بوجود نیاید.

هاشمی بیان کرد: در سه ماهه دوم سال آینده شبکه فاضلاب در محدوده خیابان همت با گرفتن پیمانکار اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون در محدوده خیابان سلمان، ابن سینا و امیرکبیر شبکه فاضلاب در حال اجرا است.

او با بیان اینکه در سنوات گذشته در جلسات شورای مسکن استان فاضلاب کشی محدوه مسکن مهرشهراولویت بندی شده است، عنوان کرد: اولویت بندی مسئولان برای اجرای فاضلاب در محدوده غرب خیابان بهجت و فاطمیه بود که این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر تکمیل شد.

هاشمی ادامه داد: اخیرا مناقصه‌ای برای تکمیل فاضلاب برگزار شده که بعد از ابلاغ قرار داد، پیمان ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اردیبهشت سال آینده محدوده خیابان، جنت و امید و سپس حد فاصل بین خیابان، ولی عصر و سعدی را که به علت تراکم بالا مشکل فاضلاب در آن محسوس است مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: فاضلاب طرح‌های مسکن مهر، شه بیرجند نیاز به ۹۱ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب دارد که تا کنون ۵۵ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب مسکن مهر بیرجند به اتمام رسیده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.