سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فیلم‌های مربوط به ممانعت هواداران برای خروج ما از هتل موجود است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  لغو دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: من خدا را شاهد می‌گیرم که در کل زندگیم به غیر از حقیقت و عدالت حرفی نزدم و اگر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. روز گذشته از تماشاگران خواستم که از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من توهین کردند به شخص دیگری توهین نکنند، چون اگر خون از دماغ کسی بیرون بیاید یک عمر شرمنده می‌شویم. اگر حرف دروغی بزنم خدا از من نگذرد.

او درباره اینکه آیا هواداران مقابل هتل اجازه خروج تیم را دادند، تصریح کرد: خدا را گواه می‌گیرم، به جان دو بچه‌ام یک ساعت و نیم از هواداران خواهش کردیم. من و مهدی کیانی از هواداران خواهش کردیم که اجازه دهند تا از هتل خارج شویم. فیلم‌های مربوط به این مسائل موجود و مشخص است.

او ادامه داد: خیلی از دوستان خودشان به جای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال نظر داده‌اند. ممنونم که  خسروی که قانون را یادآوری کرد. اینکه ما وظیفه داریم از قانون تمکین کنیم، یک بحث است و اینکه میزان رأی مردم است هم یک بحث دیگر. ما از روز گذشته  برنامه‌های اردویی‌مان را شروع کردیم و آمادگی انجام این بازی را داشتیم.

سهیل مهدی گفت در اتوبوس لباس عوض کنید 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: سهیل مهدی گفت بازیکنان سپاهان در اتوبوس لخت شوند و لباس عوض کنند. به هر حال عوامل پشتییانی تیم‌ها چند ساعت قبل از بازی در رختکن لباس‌ها را آماده می‌کنند؛ بنابراین لباس‌ها در اتوبوس نبوده است.

قلعه‌نویی تصریح  کرد: زمانی برای استقلال و فولاد بازی گذاشته شد و باشگاه فولاد از حق خودش و هوادارانش استفاده کرد و گفت برگزاری بازی در این زمان  به نفع باشگاه من نیست و بازی لغو شد. چطور می‌شود بازی سال گذشته ما با ذوب‌آهن برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری (ششم فروردین ماه) موکول می‌شود؟ سؤال دیگر از افرادی که قانون‌مند هستند این است که چطور فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر آغاز می‌شود، اما اینجا چنین چیزی ممکن نیست؟ آیا اکنون شما می‌دانید بازی ما در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: من روحیه مصاحبه‌ای ندارم. عادت ندارم به تلویزیون بیایم، اما  اینجا، چون در حق سپاهان اجحاف می‌شود، صحبت می‌کنم.

قلعه‌نویی درباره اینکه مدام تابش اعلام می‌کرد که بازیکنان در کنار زمین آماده بازی هستند، تصریح کرد: ابتدا باید جواب فرمانده محترم یگان ویژه را بدهم. طبق فیلم‌هایی که ما داریم، اگر اجازه داده شود نشان می‌دهیم که وضعیت مشخص شود. ما فیلم‌ها را به برنامه شما ارسال می‌کنیم تا اگر دوستان اجازه دادند، پخش کنید.

من و کیانی از هواداران خواهش کردیم که متفرق شوند 

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که تأخیر سپاهان عمدی بوده است، بیان کرد: ما از دیروز در اردو بودیم. اتوبوس یک ساعت و نیم مقابل هتل منتظر بود. من و کیانی از هواداران خواهش کردیم که متفرق شوند تا ما از هتل خارج شویم. ما نمی‌توانیم همه اتفاقاتی که رخ داده را بگوییم. ما فیلم‌ها را ارسال می‌کنیم. اگر از بالا اجازه دادند شما پخش کنید. قضاوت با قانون و مردم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: برای تیم ما مشکلاتی پیش آمد، اما استاندار و وزیر ورود کردند و گفتند برای مسائل ملی این بازی را انجام دهید، هرچند که از اول هم قرار بود این بازی برگزار شود. با این اوصاف تونلی در مقابل هتل ایجاد شد و ما توانستیم به سرعت به سمت ورزشگاه حرکت کنیم. ما ساعت ۱۶:۱۵ وارد استادیوم شدیم. شما می‌دانید وقتی در آن زمان وارد ورزشگاه می‌شوید، حداقل ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا لباس‌ها عوض شود. تیم ما در ادامه شروع به گرم کردن کرد که فیلم‌های آن هم موجود است. ما دروغ نمی‌گوییم و فیلم را ارسال می‌کنیم. ما به جلال مرادی اعلام کردیم که آماده بازی هستیم. این حرف‌ها عین واقعیت است.

ما آماده بازی بودیم اما داوران نه

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه اخیراً از سوی باشگاه السد قطر مورد تقدیر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: این کار‌ها در دستور کار ما هم قرار دارد و پارسال از سیدجلال تقدیر کردیم. اگر من به دنبال این مسائل نبودم به تیم ملی می‌رفتم. من از ابتدا به دنبال این بودم که این بازی آرام برگزار شود. حتی در نشست خبری پیش از بازی گفتم به من توهین کنید، اما  به یکدیگر تهمت نزنید و توهین نکنید تا اتفاقات تلخی مثل موضوع سرباز احمدی و فینال جام حذفی رخ ندهد. همه حرف‌هایی که زدم عین واقعیت بود. ما ساعت ۱۷ آماده بازی بودیم، اما داوران حضور نداشتند. ما باید با داوران وارد زمین شویم، اما آن‌ها لباس پوشیدند و رفتند.

او بیان کرد: گفتم که اصلاً دروغ نمی‌گویم. سه - چهار دقیقه مانده به ساعت ۱۷ بود که به دوستان گفتم هر وقت پرسپولیسی‌ها آماده شدند ما هم به زمین برویم. وقتی به ما گفتند بحث منافع ملی است و ممکن است میزبانی‌ تیم ملی و باشگاهی در آسیا از ایران گرفته شود، گفتیم هرطور شده وارد زمین می‌شویم.

هواداران با نخ نرده را بسته بودند تا به ورزشگاه نرویم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما آماده بازی بودیم و ذکر‌مان را هم گفته بودیم. فیلم‌های دیگری هم موجود است تا بدانید شرایط خارج شدن ما از هتل چطور بوده است. با نخ نرده را بسته بودند تا ما به ورزشگاه نرویم. وقتی بحث منافع ملی شد، گفتیم باید بازی انجام شود. به همه مقدسات قسم ما ساعت ۱۷ تا ۱۷:۰۵ آماده بازی بودیم.

او  درباره اینکه باید چه تصمیمی درباره این بازی گرفت، تصریح کرد: من نمی‌توانم قضاوت کنم و کار من داخل مستطیل سبز است. اعتقاد دارم هرچه قانون می‌گوید و منافع ملی است باید اجرا شود. شاید شما از فضای مجازی می‌ترسید، اما تیم‌های شهرستانی مظلوم هستند. سؤال من این است چرا بازی پارسال ما با ذوب‌آهن در موعد مقرر برگزار نشد و ششم فروردین برگزار شد؟ سؤال من از سهیل مهدی این است وقتی قرار است ۲۸ اسفند استقلال با فولاد بازی کند، چه اشکالی داشت بازی ما و پرسپولیس هم در همان تاریخ برگزار می‌شد؟ ما می‌گوییم همه بازی‌ها باید به یک اندازه باشد تا همه چیز مشخص شود.

قلعه‌نویی بیان کرد: من ۴۰ سال است در فوتبال هستم و تمام بالا و پایین‌های فوتبال را دیده‌ام. من دسته سه رفته‌ام، بازیکن و مربی تیم ملی هم بوده‌ام. تاکنون کلی جام داخلی و خارجی داشته‌ام، اما  یک چیز را یاد گرفتم که باید به هم احترام بگذاریم و از قشنگی فوتبال لذت ببریم.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
هواداران خودتون ممانعت کردند ..هواداران پرسپولیس که ممانعت نکردند میخواستید با 110 تماس بگیرید چند ساعت قبل بیان ببرنتون ورزشگاه... حالا چرا وقتی رسیدید سریع نیومدید داخل زمین ائپونجا که هواداری نبود ... کم مزخرف بگید... بازی باید سه هیچ بشه... بازی فینال جام حذفی اصلا با این بازی قابل قیاس نبود اون وضعیت دیگه ای بود که دو تیم با هم دچارش شدند ...