شکر ریز: نتیجه دیدار پرسپولیس - سپاهان باید به سود سرخ‌ها اعلام شود

وکیل بین المللی فوتبال گفت: طبق مقررات نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان باید ۳ بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت اعلام شود.

شکر ریز: نتیجه بازی ۳ برصفر به نفع پرسپولیس اعلام می‌شودآرش شکر ریز وکیل بین المللی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: طبق اساسنامه برگزاری مسابقات، یک نیم ساعت برای تاخیر تیم‌ها در زمین مسابقه پیش بینی شده است. علاوه بر این  یک نیم ساعت دیگر هم با تشخیص داور در نظر گرفته می‌شود تا تیم‌ها در زمین مسابقه حضور یابند. مهلت قانونی تیم سپاهان در بازی با پرسپولیس به پایان رسید به همین علت طبق مقررات مجازاتی برای تیم سپاهان در نظر گرفته و نتیجه بازی هم ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام می‌شود.  

او ادامه داد: ناظر بازی بعد از اینکه مراسم ابتدایی برگزاری مسابقه به پایان رسید به داور و بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد که به رختکن بروند. نورعلی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان هم اعلام کرد که سپاهان برای حضور در استادیوم نقش جهان مشکلی نداشته  و با اسکورت وارد ورزشگاه شده است. به هر حال سپاهانی‌ها اسیر قوای قهریه نشده اند و  بدون مشکل می‌توانستند به ورزشگاه نقش جهان بیایند.  

شکرریز درباره اظهارات سپاهانی‌ها مبنی بر اینکه در بازی پرسپولیس و داماش هم چنین اتفاقی رخ داد، گفت: هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در بازی جام حذفی رضایت خود را برای تاخیر این بازی اعلام کردند. حضور  تماشاگران در داخل زمین مسابقه باعث شد که بازی جام حذفی با تاخیر برگزار شود، اما در بازی امروز سپاهانی‌ها  در زمان مقرر به زمین مسابقه نیامدند. شرایط این ۲ بازی با یکدیگر فرق می‌کند. به هر حال سپاهانی‌ها به مسئولان برگزاری مسابقات بی احترامی کردند و علاوه بر اینکه جریمه می‌شوند نتیجه بازی هم به نفع پرسپولیس اعلام می‌شود.  

وکیل بین المللی فوتبال بیان کرد: شایسته بود مسئولان باشگاه سپاهان منافع ملی را در نظر می‌گرفتند چرا که بازی‌های نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا زیر ذره بین AFC قرار دارد.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
اين حق پرسپوليسه،بايد نتيجه سه بر صفر اعلام بشه تا عدالت اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
اين حق پرسپوليسه،بايد سه بر صفر اعلام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
خدا پدر و مادرتو بیامرزه
آخرین اخبار