فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری یک سارق تلفن همراه با ۷ فقره سرقت و کشف ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق تلفن همراه با ۷ فقره سرقت در شهرستان سلطانیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ اصانلو افزود: با اقدامات فنی مشخص شد گوشی تلفن همراه مسروقه در یکی از روستاهایاستان همجوار فعال بوده لذا شخص مورد نظر دستگیر وبه پلیس آگاهی شهرستان انتقال شد.

او گفت:متهم در تحقیقات پلیسی به ۷ فقره سرقت گوشی همراه از بازار هفتگی و محلی زنجان و سلطانیه با همدستی شخص دیگر اعتراف و ازمخفیگاه متهم ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه با متعلقات مربوطه کشف شد.

سرهنگ اصانلو با بیان اینکه مالخر و متهم دیگر نیز دستگیر وبه مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست:ضمن عدم ذخیره تصاویر خانوادگی و اسناد در تلفن همراه، در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا بوده و از خرید هرگونه گوشی تلفن همراه و سایر اموال فاقد مدارک هویتی جداً خودداری نمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.