جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس به همراه مردم استان تا پایان رای گیری، با آمادگی کامل نظم و امنیت انتخابات را تامین خواهد کرد.

پلیس تا پایان رای گیری ، با آمادگی کامل نظم و امنیت انتخابات را تامین خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ  ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با حضور در پیام حضور باشکوه مردم در انتخابات را افزایش صلابت و اقتدار ایران و پشتیبانی همیشگی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی  عنوان و گفت: این شکوه حضور، تضمین کننده امنیت و توسعه همه جانبه کشور است.

او با اشاره به برنامه ریزی و پیش بینی‌های گسترده پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در برقراری امنیت کامل این دوره از انتخابات در سطح استان زنجان گفت: بر اساس قانون نیروی انتظامی مسئولیت مهم تامین نظم و امنیت انتخابات را بر عهده دارد و در سطح استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، بستر‌های اجرایی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ خانی پور در بخش دیگر این گفتگو، انتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و مشارکت مردم در مدیریت کشور برشمرد و گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از ارادت ملت ایران به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به حماسه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق‌های رای حاضر شوند، تصریح کرد: اظهار داشت: امروز مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات است و از عموم مردم درخواست داریم با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.