جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان با تشکیل قرار گاه امام علی (ع) همه تمهیدات را برای برگزاری انتخابات امن اندیشیده است

پلیس زنجان همه تمهیدات را برای برگزاری انتخابات امن اندیشیده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: اقدامات و تمهیدات پلیس را می‌توان در برگزاری انتخابات در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات دسته بندی کرد.

این مقام انتظامی افزود: امید است با همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه‌ها یک انتخابات خوب و دشمن شکن مثل تمام انتخابات برگزار شود و فرماندهی انتظامی استان زنجان تمام توان خود را در راستای تامین امنیت انتخابات به کار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات موضوع بسیار مهمی است که بر عهده نیروی انتظامی واگذار شده است اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان با تشکیل قرار گاه امام علی (ع) برنامه ریزی لازم را برای برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در قرار گاه امام علی (ع) جلسات هماهنگی و کارشناسی، برگزار و پلیس همه تمهیدات و تلاش لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن انجام داده است.

این مقام انتظامی استان زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتظار ما از همه کاندید‌ها و روسای ستاد‌های انتخاباتی این است که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و امن همانند دور اول در سطح استان باشیم.

سرهنگ خانی پور با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد گفت: مردم  استان زنجان می‌توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.