واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور بافت ـ صوغان راکب ۲۷ ساله را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی اکبر نصیری، سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور بافت ـ صوغان راکب جوان موتورسیکلت که حدودا ۲۷ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

او افزود: بر اساس اعلام کارشناسان، بی احتیاطی راکب موتورسیکلت و توجه نکردن به جلو علت حادثه بود.

کشف خودروی سرقت شده از استان اصفهان در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقت شده از استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی با اشاره به کشف این خودرو با تلاش تیم گشت انتظامی هنگام پایش نامحسوس خودرو‌های عبوری تصریح کرد: این خودرو به پارکینگ منتتقل شد که اقدامات لازم برای تحویل آن به صاحبش ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ارزوئیه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵۴۴ کیلوگرم مواد افیونی در ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۴۴ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس شهرستان ارزوئیه خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ارزوئیه با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد افیونی به حوزه این شهرستان مطلع و با استقرار در این محور ضمن توقیف یک دستگاه خودروی پراید راه پاک کن از یک دستگاه خودروی سایپا ۵۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنان به مقامات قضایی بیان داشت: شهروندان در موفقیت ماموریت‌های پلیس نقش تعیین کننده‌ای دارند و با انعکاس هوشمندانه و به موقع هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت سوداگران مرگ می‌توانند در کاهش عرضه و سوءمصرف موادمخدر نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.