فرمانده انتظامی استان کرمان ازکشف ۵۴۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر"کهنوج" با انجام کار اطلاعاتی مشترک با پلیس هرمزگان از قصد سوداگران مرگ جهت انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مرکز کشور از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان "کهنوج" مطلع شدند.

او بیان داشت: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با اشرافیت بر تحرکات قاچاقچیان طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی قاچاقچیان را در یک نقطه این شهر شناسایی و متوقف کردند که از این خودرو ۱۵۴ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک کشف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

سردار ناظری اظهار داشت: در ادامه نیز ماموران از منزل یکی از قاچاقچیان دستگیر شده در یک نقطه دیگر شهر ۳۸۷ کیلوگرم تریاک که در قسمت‌های مختلف این منزل جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری و تلاش بی وقفه پلیس استان هرمزگان تصریح کرد: قطعا کشف این حجم مواد که برای توزیع در دیگر نقاط کشور حمل و دپو شده بودند تاثیر به سزائی در کاهش گرایش به مواد خانمانسوز مخدر دارد و چه بهتر که عموم مردم نسبت به فعالیت قاچاقچیان ریز و درشت حساس‌تر باشند تا اساسا زمینه ورود و توزیع موادمخدر درسطح محله‌ها شکل نگیرد.


برخورد قاطعانه پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: پلیس با کسانی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات را داشته باشند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 سرهنگ"اکبر نجفی"در جلسه‌ای که به منظور توجیه مسئولان ستاد کاندید‌های انتخاباتی شهرستان بم در دفتر فرماندار با حضور دادستان و روسای ستاد‌های انتخاباتی برگزارشد گفت: پلیس بر حسب وظایف محوله با برنامه ریزی دقیق و منظم، تامین نظم و امنیت انتخابات را بر عهده دارد که در این راستا با کسانی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات را داشته باشند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

سرهنگ" نجفی" در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان بم تلاش کرده تا با ایجاد فضایی آرام، زمینه شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم، طرفداران نامزد‌های مجلس شورای اسلامی را به صعه صدر، پایبندی به قانون و مقررات و منشور اخلاقی دعوت و همکاری و تعامل روسای ستاد‌های انتخاباتی را در این راستا خواستار شد.

او گفت : ان شاءالله مردم فهیم بم، همانند گذشته، بیشترین همکاری را با ماموران ناجا در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات خواهند داشت.

سرهنگ نجفی با اشاره به آمادگی کامل و صد درصدی پلیس برای انجام انتخاباتی امن و پرشور افزود: کارکنان نیروی انتظامی، بدون وابستگی به طیف و گروه‌های سیاسی بر مبنای قانون، فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارند.

کشف ۳۴۵ کیلوگرم تریاک در راین

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۵ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان با همکاری قرارگاه عملیاتی ابوذر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بخش راین در پی گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و با همکاری ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر، طی هماهنگی با مقام قضایی دستور توقف خودرو را صادر کردند.

او با اشاره به اینکه راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، افزود: ماموران پس از طی مسافتی با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، ۳۴۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند، ولی متهم با استفاده از پوشش گیاهی منطقه متواری شد.


تصادف ۲ خودرو در "شهربابک" با ۲ کشته و یک مجروح

فرمانده انتظامی "شهربابک"از فوت ۲ نفر و مجروحیت یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پژو تاکسی با یک دستگاه خودروی سمند در محور"شهربابک- خاتم " خبر داد.

سرهنگ "محسن صیفوری" گفت: در پی اعلام تصادف بین ۲ خودروی سواری در محور "شهربابک-خاتم" ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی "شهربابک" افزود: با حضور ماموران مشخص شد، بر اثر برخورد بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ تاکسی با یک دستگاه خودروی سمند، راننده ۶۰ ساله پژو و سرنشین آن که خانمی مسن بوده در دم جان خود را از دست داده اند و راننده خودروی سمند نیز مجروح و روانه بیمارستان شده است.

سرهنگ صیفوی بیان داشت: در ادامه کارشناسان پلیس راه جهت ترسیم کروکی در محل حاضر شدند تا علت اصلی این حادثه مرگبار را بررسی کنند.


کشف ۱۶۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهربابک

فرمانده انتظامی"شهربابک "از کشف ۱۶۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محسن صیفوری" گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی با پلیس استان خراسان رضوی از عبور یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر از محدوده این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در یکی از محور‌های اصلی شهرستان شهربابک خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ صیفوری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۴۱ بسته بزرگ و کوچک تریاک به وزن ۱۶۸ کیلو و ۳۰۰ گرم کشف و راننده به همراه سرنشین این خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهربابک تصریح کرد: این ۲ قاچاقچی که یک زوج نسبتا جوان بودند قصد داشتند این محموله را از طریق شهربابک به استان یزد و سپس به دیگر نقاط کشور منتقل کنند که  با کار مشترک و همپوشانی پلیس دو استان ناکام ماندند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار