پس از ایجاد مزاحمت‌های متعدد از سوی راکش شارما، شرکت اپل توانست از سوی دادگاه دستور سفارش محافظت را دریافت کند و مزاحم مذکور را از خود دور نگه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل موفق شد تا از سوی دادگاه، بر علیه مردی که اخیرا مزاحمت‌های متعددی برای آن‌ها ایجاد کرده بود، فرمان حفاظت دریافت کند. این فرمان قانونی را ایجاد می‌کند که در طی آن شخص متهم نباید از یک محدوده و مرزی به شاکی نزدیک شود و نمی‌تواند یک سری از رفتار‌ها را در مقابل این شخص و مجموعه‌های مرتبط به آن انجام دهد.

جزئیات این پرونده قضایی

بر اساس اطلاعات به دست آمده از مدارک موجود در دادگاه، که توسط یک گزارشگر فاش شده، شخصی با نام راکش شارما مدتی پیش با برقراری ارتباطات متعدد و بر جای گذشتن پیام‌های صوتی مزاحمت آمیز عوامل شرکت اپل را تهدید می‌کرده است. این اقدامات در ماه دسامبر سال پیش صورت گرفت و در آن زمان شارما با رفتن به خانه تیم کوک در پالو آلتو، و به همراه بردن گل با خودش، برای این شخص ایجاد مزاحمت کرد. بر طبق مدارک دادگاه این شخص بدون توجه به نگهبانی محل و بی‌اجازه وارد این مکان شد. گفتنی است این فرد برای بار دوم نیز در ماه ژانویه مزاحمت خود را تکرار کرد. پلیس این مکان نیز موفق به دستگیری این فرد نشد چرا که شارما پیش از رسیدن آن‌ها محل را ترک کرده بود.

شرکت اپل از سوی دادگاه تحت حفاظت ویژه قرار گرفت

گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد به صورت متعدد کارکنان سرشناس شرکت اپل را مورد آزار قرار داده است. این اذیت‌ها عموما به صورت پیام‌های صوتی بوده که در آن شخص اظهار می‌کرد وی از اسلحه استفاده نمی‌کند، اما اشخاصی را می‌شناسد که این عمل را انجام می‌دهند. گفتنی است که شرکت اپل اقدام سریعی برای مقابله برای این شخص انجام نداد. اما پس از استختام یک وکیل از سوی شارما مراحل قانونی این اتهامات رسما آغاز شد. بر طبق گزارشات منتشر شده از منبع خبری فاش کننده اطلاعات، دادگاه به شارما دستور داده است تا از عوامل و اماکن شرکت اپل دوری کند. این گزینه‌ها همچنین به صورت اختصاصی شامل تیم کوک و خانه‌های وی می‌شوند. گفتنی است که قانون مشخص شده برای دوری از این اشخاص و اماکن تا تاریخ سوم ماه مارس مدت دارد و قرار شده تا در آن روز جلسه‌ای دیگر از دادگاه بگزار شود تا شرایط نهایی مشخص شوند.

 


بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی عرضه بسته الحاقی جدید بازی Fallout 76 اعلام شد


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار