حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: شرکت در انتخابات تحقق مردم سالاری و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در میعاد گاه جمعه این شهر حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای را میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل، خون پاک شهدا دانست.

امام جمعه زنجان این حضور پرشور را پاسخ دندان شکنی به توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام، استکبار و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش عنوان کرد.

او مجلس قوی را یکی از مولفه‌های قدرت عنوان کرد وگفت: برای داشتن چنین مجلسی حضور پرشور برای نشان دادن اقتدار ملت ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه لازم است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه امروز ملت ولایتمدار حضور و حمایت خود را از انقلاب به نمایش گذاشتند افزود: برنده انتخابات مردم هستند که با حضوردر پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند

امام جمعه زنجان رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی پس از انتخابات را ضروری دانست وگفت:نامزد‌های منتخب نماینده تمام مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: همه نامزد‌هایی که دراین رقابت حضورداشتند، به تکلیف خود عمل کردند و برابر فرمایش مقام معظم رهبری روز پس از انتخابات باید روز بردباری و مهربانی باشد.

امام جمعه زنجان روز سوم اسفند را یکی از روز‌ها ننگین انگلیس استعمارگر درایران دانست و افزود: انگلیس در این روز رضاخان را بر حکومت گماشت و با حمایت از وی ۲۰ سال ایران را غرق دراستبداد وخودکامگی کرد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.