نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماینده مجلس باید خودش را در برابر همه خادم بداند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز دوم اسفند ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز، روز سرنوست ملت است و مردم با حضور در پای صندوق رأی باید بکوشند تا انتخاب گر خوبی باشند و آن چه مهم است اینکه انشاءالله به حول و قوه الهی این انتخابات به زیبایی می‌گذرد.

او افزود: مردم ایران اسلامی پای صندوق‌ها می‌آیند و یک انتخاب دشمن شکن خواهند داشت.

نکونام اضافه کرد: پس از رقابت‌های انتخاباتی، نوبت همدلی و رفاقت است و در پایان این انتخابات هر کسی برگزیده مردم شود، نماینده منتخب است.

او ادامه داد: منتخب باید نماینده همه باشد و همه جانبه نگاه کند و باید به همه مردم چه آن‌هایی که به او رأی دادن و چه برعکس، خودش را در برابر همه خادم بداند و خدمت کند و یک نگاه جمعی داشته باشد.

نکونام گفت: انشاءالله به فضل پروردگار تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها این است که مجلسی که این دفعه شکل می‌گیرد متفاوت از دیگر مجالس است و مجلس خدمتگزار، گره گشا، کاری و در تراز انقلاب خواهد بود که باید کمک و یاری بشود و از همین الان هم باید این فضای همدلی و رفاقت حاکم شود تا مجلسی که شکل می‌گیرد بتواند به خوبی وظیفه اش را انجام بدهد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب افزود: ماه رجب ماه بسیار شریف و انسان ساز است و سه ماه رجب، شعبان و رمضان ماه‌های نورانیت آفرین و انسان ساز هستند که می‌توان با بهره گیری از آن گذشته‌ها و تیرگی‌ها و ظلمت‌ها را جبران کرد.

نکونام اضافه کرد: از خدا توفیق بخواهیم تا این فرصت‌های زیبا را درک کنیم و گذشته‌ها را جبران کنیم و این پرونده‌های ظلمانی به نور و شقاوت‌ها به سعادت تغییر پیدا کند که تحقق همه این‌ها به ماه رجب و شعبان و رمضان مرتبط است، پس خودمان را برای این ماه‌ها آماده کنیم.

او ادامه داد: سعی کنیم امسال متفاوت با این ماه برخورد کنیم و خودمان را برای روزه گرفتن ها، ذکر، استغفار و تقویت پاکی‌ها و فضائل در درون، انس و ارتباط بیشتر با خدا، کمک به نیازمندان، رفع مشکلات جامعه و ارائه خدمات اجتماعی آماده کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار