مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر شفافیت اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در انتشار اخبار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   پیمان فیضی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در فضای فعلی کشور و با توجه به نگرانی‌هایی که وجود دارد، باید تمام تلاش بر آرام سازی جو روانی جامعه همراه با شفافیت در اطلاع رسانی اخبار باشد.

فیضی با تاکید بر اینکه تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی و ارائه آمار وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است، از رسانه‌ها خواست تا از هرگونه ارائه آمار از مراجع غیر رسمی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند.

فیضی با بیان اینکه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کمپینی با عنوان «نه به دست دادن» راه اندازی شده است، تصریح کرد: با ایجاد هشتگ «نه به دست دادن» و راه اندازی این کمپین در فضای مجازی تلاش بر اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم است.

او با بیان اینکه مرجع رسمی تمام اخبار حوزه سلامت در استان، فقط کانال‌های معتبر این دانشگاه است، افزود: کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه به صورت فعال در فضای مجازی حضور دارند و تمام تولید محتوا‌های مرتبط با حوزه سلامت را از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم می‌رسانند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.