رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: استان کرمان با حضور دو تیم در لیگ یک، یک تیم در لیگ برتر و عملکرد مناسب در فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان می‌تواند یک قطب برتر فوتبال در کشور باشد.

اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شایسته‌ی کرمان از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و گروه کاری وی به واسطه‌ی همکاری و همراهیشان در اجرای این طرح استعدادیابی قدردانی کرد.

او با اعلام اینکه این دو روز فوق العاده بود، افزود: در روز نخست کارگاه ارزیابی استعدادیابان را داشتیم با حضور حدود ۱۱ نفر که مطالب بسیار خوبی بین ما رد و بدل شد.

 

محمدی تصریح کرد: کمیته جهانی فدراسیون فوتبال بر اساس رویکرد استراتژیک خود، توسعه فوتبال و تربیت مربیان متخصص این رده‌ی سنی، در واقع این دومین گامش بعد از مشهد است که در کرمان انجام شد.

او بیان داشت: سپس کارگاه دانش افزایی با حضور مربیان کرمانی و کسانی که در این رده کار می‌کنند را داشتیم.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز هم استعدادیابی رده‌های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ را با حضور مربیان تیم‌های ملی پایه و استعدادیابان متخصص این کار که سال گذشته نیز زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند را داشتیم.

 

محمدی با تأکید بر اینکه استعداد‌های فوق العاده‌ای در استان کرمان مشاهده شد، افزود: این استعداد‌ها نیاز به توجه، مراقبت و حمایت دارد که با توجه به برنامه ریزی‌های قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان حتماً این اتفاق خواهد افتاد.

او تصریح کرد: این مرحله نخست کار بود که انجام شد و در مرحله‌ی بعد افراد منتخب وارد کمپ تیم‌های ملی می‌شوند و خودشان را با بازیکنان سایر استان‌های کشور در معرض رقابت می‌گذارند.

محمدی بیان داشت: در حقیقت تیم ملی ما از همین هسته‌های کوچکتر استان‌ها شکل می‌گیرد که امیدوارم این ادامه پیدا کند.

او افزود: استان کرمان با حضور دو تیم در لیگ یک، یک تیم در لیگ برتر و عملکرد خوب در فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان، می‌تواند یک قطب برتر فوتبال در کشور باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.