شاهین طبع: کاپ آسیا ما را برای المپیک آماده می‌کند/ هواداران تیم ملی بسکتبال را در بازی مقابل قطر تنها نگذارند

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: مسابقات کاپ آسیا فرصت مناسبی بود تا تیم ملی کشورمان را برای بازی‌های المپیک آماده کنیم.

شاهین طبع: کاپ آسیا ما رابرای المپیک آماده می‌کند/ هواداران ما را در بازی مقابل قطر تنها نگذارندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد بازی تیمش برابر سوریه عنوان کرد: تیم ملی سوریه واقعا تیم خوب و سرسختی است. بازیکنان سوریه جنگنده هستند و در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم ما را اذیت کردند. با این حال مسابقات کاپ آسیا فرصت مناسبی بود تا تیم ملی کشورمان را برای بازی‌های المپیک آماده کنیم.

وی افزود: امیدوارم که در پنجره آتی بتوانیم به مسابقات کاپ آسیا راه پیدا کنیم همچنین بتوانیم بیشتر از بازیکنان جوان در این رقابت‌ها استفاده کنیم که پشتوانه خوبی برای تیم ملی بسکتبال ایران خواهد بود.

شاهین طبع در خصوص خستگی بازیکنان به دلیل حضور در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: خوشبختانه امسال لیگ خوبی را دنبال می‌کنیم که جا دارد از باشگاه‌ها و فدراسیون بسکتبال بابت آن تشکر کنم. هر چند که ما با چند بازیکن آسیب دیده وارد اردو شدیم، اما در مجموع آمادگی نسبتا خوبی داشتند.


بیشتر بخوانید: تیم‌ملی بسکتبال ایران ۹۴ - سوریه ۴۸ / شروع قاطعانه آسمان خراشان در انتخابی کاپ آسیا


شاهین طبع ادامه داد: بازیکنان کمی خستگی روحی داشتند که تمام تلاشمان را کردیم تا فرصتی فراهم شود و از لحاظ روحی و روانی بازیکنان به شرایط ایده‌آلی دست پیدا کنند. خوشبختانه در بازی امروز هم شاهد بودیم که شرایط روحی بازیکنان بسیار خوب بود. بابت اینکه همه مثل یک خانواده از عملکرد تیم ملی ایران راضی بودند، بسیار خوشحالم.

او همچنین در مورد دیدار تیم ملی مقابل قطر بیان کرد: قطر تیم بسیار خوبی است و از چند بازیکن چند ملیتی بهره می‌برد. من امیدوار هستم که این بازی هم برای ما بازی خیلی خوبی باشد و همچنین  مردم به سالن بیایند و تیم ملی را تشویق کنند و بچه‌ها وقتی در تهران بازی داریم در این شرایط شور و شعف خاصی دارند. امیدوار هستم که مردم استقبال بیشتری از این بازی بکنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد مصدومان تیم ملی اظهار کرد: زنگنه و صمد نیکخواه بهرامی مصدومان ما بودند، اما شرایط به طوری بود که ترجیح دادم از بازیکنان دیگر برابر سوریه استفاده کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار