دبیر ستاد انتخابات شهرستان اصفهان گفت:۱۰۹ نفر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبرز امیری دبیر ستاد انتخابات شهرستان اصفهان با بیان اینکه صلاحیت ۱۴۱ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه اصفهان در این دوره تأیید شده بود گفت:هم اکنون از ۳۰۶ کاندیدای مجلس یازدهم در استان اصفهان، ۱۰۹ نفر برای کسب پنج کرسی بهارستان از نصف جهان کاندیدا شده اند و دونفر هم جزو نامزد‌های ارامنه اصفهان و جنوب ایران هستند.

او افزود:۲۴ هزار عوامل اجرایی و بیش از سه هزار و ۷۰۰ نیروی انتظامی و امنیتی، فردا در ۹۰۴ شعبه اخذ رأی شهرستان اصفهان (۷۹۳ شعبه در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی و ۱۱ شعبه در بخش‌های مستقل) فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان اضافه کرد:برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، درحوزه انتخابیه اصفهان،۱۹ ستاد شهری و پنج ستاد بخش‌های مستقل بن رود، جرقویه سفلی و علیا، جلگه و کوهپایه فعالیت دارند.

او افزود:از بین شعب اخذ رأی شهرستان اصفهان، دو شعبه مختص ارامنه اصفهان و جنوب ایران، یک شعبه اقلیت‌های دینی زرتشتی و یک شعبه اقلیت‌های دینی کلیمی است.
امیری اضافه کرد:اصفهان، حوزه انتخابیه اصلی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و فرعی اقلیت‌های دینی زرتشتی و کلیمی است.

در اصفهان، یک میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۲۵ نفر واجد شرایط رأی هستند که بیش از ۴۵ درصد واجدان شرایط استان اصفهان را شامل می‌شوند.
میزان مشارکت مردم شهرستان اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره ایی مجلس قبلی به ترتیب ۴۷/۴۴ و ۵۲ درصد بود.

یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار