رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:تاکنون ۳۰۶ کاندیدا در استان اصفهان در عرصه رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر قاسمی رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران گفت:از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس که هزار و ۲۴۲ نفر بود تاکنون ۳۷۵ نفر انصراف داده اند.

حیدر قاسمی افزود:طبق مفاد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌ها چه در فضای حقیقی و چه مجازی ساعت ۸:۰۰ امروز پایان یافت و با متخلفان برخورد می‌شود.

او مکان و ابعاد تبلیغات را عمده تخلف‌های انتخاباتی در این دوره از انتخابات بیان کرد و گفت:رعایت نکردن استاندارد اندازه پوستر‌های تبلیغاتی (استاندارد۵۰ در ۷۰ سانتیمتر) و تبلیغ غیر مجاز در مکان غیر از ستاد عمده این تخلف‌ها بود که البته جدی نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفری واجد شرایط رأی استان اصفهان در انتخابات مجلس یازدهم افزود:از این تعداد یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۲۹ نفر مرد و بقیه زن هستند.

قاسمی، تعداد رأی اولی‌های استان در انتخابات پیش رو را هم ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد:از این تعداد ۸۷ هزار و ۱۳ نفر آقا و بقیه خانم هستند.

در استان اصفهان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور ۶۰ هزار عوامل اجرایی و امنیتی در دو هزار و ۸۳۸ شعبه اخذ رأی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.