مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: انتخابات ، مهم ترین عرصه اقتدار مردم و نمایش مردم سالاری دینی است .

انتخابات، عرصه ی مردم سالاری دینی استرویا حیدرزاده مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: حضور گسترده مردم در روز انتخابات ضمن بیان مردم سالاری دینی ، نشان دهنده ی رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی است.

او تصریح کرد: انتخابات ، در طول چهل سال قبل، بر اساس رای مردمی شکل گرفته و انقلابی که بر پایه مردم پایه گذاری شده باشد جاودان خواهد ماند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: حضور گسترده مردم نشان دهنده ی عزم ملی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حیدرزاده با اشاره به نقش مهم ، سه باور و عقیده در مردم ، درمورد  انتخابات ، افزود : باور اول ، خدا باوری است به این معنا که انتخابات ، تکلیف و وظیفه شرعی است و مردم باید در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

اوتصریح کرد: باور دوم، مردم باوری است به این معنا که انتخابات ، مظهر اراده مردم است و باور سوم خود باوری است به این معنا که مردم با رای دادن ، احساس تاثیر گذاری در سرنوشت خود را دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: دو ویژگی اخلاص و انقلابی گری سردار سلیمانی ، او را تا اوج آسمان ها و در قعر ضمیر دلها جاودانه کرد.

حیدرزاده افزود: مردم آگاه و بصیر مشهد ، روز جمعه با نیت الهی رای خود را به صندوق های رای می اندازند و با حضور پرشور و گسترده خود ،این جشن ملی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

او تصریح کرد: اگر مردم دغدغه مند مسائل جامعه هستند و مطالبات دارند باید در انتخابات شرکت کنند تا وضعیت موجود را تغییر دهند.

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.