امامان جمعه شهرستان تایباد، اعم از تشیع و اهل سنت، در بیانیه‌هایی مردم را به حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

تاکید ائمه جمعه شهرستان تایباد بر حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین ملکی ابرده امام جمعه شهرستان تایباد گفت: مردم قهرمان ایران که با حضور فعال و مشارکت جدی خود در انتخابات بار‌ها صحنه‌هایی از عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشیده است؛ هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می‌آید.

او با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی از سوی کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها گفت: از همگان دعوت می‌کنم تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها، به کسی که انقلابی و در تعهد به ارزش‌های اسلامی، التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه شایسته‌تر است، رای بدهند تا نماینده آینده با رایی بالا، از پشتوانه قویتری در آبادانی شهر و روستا برخوردار باشد.

حجت الاسلام ملکی ابرده اعلام کرد که از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنم و بر حفظ، وحدت و انسجام در انتخابات تاکید دارم.

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد، در آخرین نماز جمعه بهمن‌ماه امسال گفت: سعی کنید به کسی رای بدهید که واقعاً اصلح است. باید نماینده دلسوزی انتخاب کنید؛ کسی که به فکر آبادانی منطقه و معیشت مردم باشد نه به فکر خود.

او با بیان اینکه مردم امروزه مشکلات فراوان دارند؛ افزود: کسی که انتخاب می‌کنیم باید به فکر معیشت مردم باشد نه اینکه به صندلی مخملی مجلس تکیه زدند و مردم را فراموش کند؛ همانطور که زیاد دیدیم این کار را کرده‌اند.

مولانا توکلی تصریح کرد: نماینده باید وضع مردم درست کند، قطعاً در بین این نامزد‌ها یکی پیدا می‌شود. بگردید برنامه‌ها را بررسی و انتخاب کنید.

آیت الله محمد محدثی، امام جمعه سابق شهرستان تایباد نیز در طی بیانیه‌ای سیاسی و انتخاباتی اعلام کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، توصیه موکد، حضور همه برادران و خواهران واجد شرایط رای در انتخابات مجلس یازدهم و خبرگان رهبری است.

آیت الله محدثی تصریح کرد: به مردم شریف حوزه انتخابیه توصیه می‌کنم که به رغم صلاحیت همه کاندیدا‌ها به کسی رای بدهند که با توجه به شرایط حساس منطقه و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، هم از کارآمدی و حسن سوابق اجرایی و هم از اقبال و گرایش عمومیِ افزون‌تر در سطح منطقه برخوردار است.
 

انتهای پیام//ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار