فرماندار گناباد گفت: هزار و ۶۷۰ نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه هستند.

فعالیت بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در شعب اخذ رای گناباد و بجستانحامد قربانی فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از این میان ۴۴ نفر عضو هیات‌های اجرایی انتخابات در چهار حوزه اصلی و فرعی شهرستان‌های گناباد و بجستان هستند.

او تصریح کرد: ۶۰۹ نفر اعضای شعب و نمایندگان فرماندار، کاربران و منشی‌های شعب اخذ رای گناباد و بجستان را تشکیل می‌دهند که ۴۲۴ نفر مربوط به گناباد و ۱۸۵ نفر مربوط به بجستان است و تعداد اعضای هیات‌های بازرسی و محافظان و دست‌اندرکاران تامین امنیت انتخابات در این شهرستان‌ها به ترتیب ۱۲۳ و ۴۲۷ نفر است.

فرماندار گناباد گفت: ۶۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرستان گناباد و ۲۲ هزار و ۶۴۸ نفر در شهرستان بجستان واجد شرایط اخذ رای هستند.
 
قربانی ادامه داد: از مجموع ۱۸ مرحله برگزاری انتخابات ۱۶ مرحله مقدماتی به نحو احسن انجام شده و دو مرحله دیگر تا پایان زمان اخذ رای برگزار خواهد شد.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: قانونمداری و رعایت مر قانون باید ملاک عمل دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد و با مدیریت مطلوب نباید اجازه داد خدشه‌ای به برگزاری مطلوب انتخابات وارد شود.

انتهای پیام// س.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.