فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۲۱۴ شعبه اخذ رای در جیرفت و ۷۲ شعبه در عنبرآباد که جمعا ۲۸۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخاباتی این دو شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

ابوذر عطاپور وزیری فرماندار شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان انجام شده است.

او افزود: ۲۱۴ شعبه اخذ رای در جیرفت و ۷۲ شعبه در عنبرآباد که جمعا ۲۸۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخاباتی جیرفت و عنبرآباد در نظر گرفته شده است.

عطاپور وزیری تصریح کرد: هیات‌های اجرایی تشکیل شده، انتخاب محل این هیات‌ها در حوزه‌های اصلی و فرعی انجام و محل‌هایی که برای اخذ رای انتخاب شده از لحاظ امکانات بررسی تمهیدات امنیتی و بازرسی کاملا اندیشیده شده است.

او اظهار داشت: اعضای شعبه توسط هیات‌های اجرای ثبت شده است تمام اعضا و هیات‌های اجرایی و کاربران آموزش‌های لازم را دیده اند و نماینده‌های فرماندار انتخاب شده اند.

فرماندار جیرفت گفت: صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ راس ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور رای گیری در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار