مشارکت بالای مردم در انتخابات، بزرگترین رفراندوم برای نظام است

دبیر حزب مردم سالاری کردستان گفت: بزرگترین رفراندوم برای نظام، مشارکت بالای سیاسی مردم در انتخابات است، و این مشارکت باید همه جانبه و آزادانه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محی‌الدین مرادی گفت: در شرایطی که دشمنان با تمام توان نظام اسلامی را مورد مجمه قرار داده‌اند، مشارکت حداکثری مردم از همه طیف‌ها و سلایق سیاسی در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات، توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

او با بیان اینکه بزرگترین رفراندوم برای نظام، مشارکت بالای سیاسی مردم در انتخابات است، افزود: این مشارکت باید همه جانبه و آزادانه باشد چرا که تاثیر زیادی در بالا بردن مشروعیت قانونی نظام و اقتدار کشور در عرصه بین المللی خواهد داشت.

دبیر حزب مردم سالاری کردستان گفت: کسانی که از تحریم انتخابات صحبت می‌کنند، دشمنان، اپوزسیون و مخالفان نظام اسلامی هستند که قصد آن‌ها کاهش مشارکت مردم و هدف قرار دادن مشروعیت نظام است.

او با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که فضای داخلی و خارجی مشکلاتی برای اقتصاد کشور و سیاست خارجی به وجود آورده است، اضافه کرد: حکومت اسلامی حکومتی مردمی است و هر چهار سال یک بار مشروعیت نظام با برگزاری انتخابات تمدید و تثبیت می‌شود.

مرادی به تلاش دشمنان برای تحت فشار قرار دادن و ایجاد زمینه براندازی نظام اشاره کرد و یادآور شد: نظام سلطه می‌داند زمینه براندازی از طریق حمله نظامی قابل تحقق نیست بنابراین بدنبال ایجاد فضای ناامیدی در میان مردم است تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

او تاکید کرد: در صورتی که فضای ناامیدی در جامعه به وجود آید بطور قطع زمینه برای ضعف نظام فراهم خواهد شد و گروه‌های معاند فرصت یارگیری و جذب پیدا می‌کنند پس باید با مشارکت گسترده در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

دبیر حزب مردم سالاری کردستان گفت: اگر فضای داخلی همسو با فضای بین المللی نباشد و مردم مشارکت بیشتری در انتخابات پیش رو داشته باشند بطور قطع فضای یاس و ناامیدی برای دشمنان، ضدانقلاب و مخالفان نظام بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.