فرماندار دیواندره گفت: انتخابات در نظام اسلامی، نماد مردم سالاری دینی و پایبندی به دیدگاه های اکثریت مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جعفر توان، فرماندار دیواندره، مردم  را به مشارکت حداکثری و تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و گفت: انتخابات در نظام اسلامی، نماد مردم سالاری دینی و پایبندی به دیدگاه های اکثریت مردم است.

او تصریح کرد: بدون تردید، حضور پرشور و آگاهانه مردم در دوم اسفند بار دیگر وحدت، همدلی وبصیرت ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

توان اظهار داشت: به فضل الهی و با تلاش مجریان و دست‌اندرکاران، زمینه برگزاری قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان دیواندره مهیا شده ‌است.

او ادامه داد: امید است روز جمعه دوم اسفند همگام با ملت بزرگ ایران شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت، با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود تا پشتوانه محکمی برای انسجام و اقتدار ملی گردد و با ثبت حماسه باشکوه دیگری در کارنامه خود، عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، هموار سازیم.

فرماندار دیواندره خاطر نشان کرد: از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای حفاظت و پاسداری از آرای مردم استفاده می گردد، امید است روز جمعه دوم اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در کمال امنیت، با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

اینجانب از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان دیواندره دعوت می‌نمایم تا با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم زنید.

 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.