اعلام آمادگی اقلیت‌های دینی شیراز برای شرکت در انتخابات

پیروان ادیان الهی ساکن شیراز متشکل از کلیمیان، زرتشتیان و ارامنه برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پیروان ادیان الهی ساکن شیراز متشکل از کلیمیان، زرتشتیان و ارامنه آمادگی خود را برای حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

اعلام آمادگی کلیمیان فارس برای حضور در انتخابات

امیر سالاری رییس انجمن کلیمیان شیراز گفت: جامعه کلیمیان شیراز در کنار سایر اقشار جامعه و گروه‌های مردم در انتخابات دوم اسفند حضوری پرشور خواهند داشت تا پاسخی قاطع به دشمنان بدهند.

او افزود: قطعا در انتخابات دوم اسفند حضوری پررنگ خواهیم داشت تا نماینده خود را با آرای بالایی روانه مجلس کنیم.

اعلام آمادگی ارامنه فارس برای حضور در انتخابات

هرموند آراطونیان رییس انجمن ارامنه شیراز گفت: در انتخابات دوم اسفند، ارامنه شیراز همانند دوره‌های گذشته با حضور در شعبه اخذ رای واقع در بلوار نصر (مدرسه مذهبی ارامنه) رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

او، شرکت در انتخابات را وظیفه ملی هر ایرانی دانست و گفت: معتقدیم که بدون توجه به تفاوت سلیقه‌ها و نگاه‌ها و با هر مذهب و دینی همه باید برای انتخاب نماینده جدید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

اعلام آمادگی زرتشتیان فارس برای حضور در انتخابات

افلاطون سهرابی رییس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: جامعه زرتشتیان شیراز می‌توانند با حضور در شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده محل انجمن واقع در بولوار زند روبروی بانک کشاورزی رای خود را به صندوق بیاندازند.

او افزود: حضور و مشارکت اقلیت‌های دینی و مذهبی در انتخابات دوم اسفند بیانگر آزادی کامل پیروان مذاهب و ادیان در کشور ایران بر خلاف آنچه دشمنان ترسیم می‌کنند، است.

رییس انجمن زرتشتیان شیراز ادامه داد: شرکت در انتخابات و انداختن رای در صندوق، بیانگر دیده شدن و اهمیت دادن به اقلیت‌های مذهبی در کشور ایران است.

سهرابی اظهارداشت: بنابراین اگر خواستار افتخار و عزت کشور هستیم و اگر نمی‌خواهیم که دشمنان شاد شوند همه باید در انتخابات دوم اسفند حضور یابیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار