معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: از ۳۳۳ نامزد تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۴۴ نامزد از حضور در انتخابات انصراف دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ریواده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: از ۳۳۳ نامزد تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۴۴ نامزد تا پیش از ظهر امروز از حضور در انتخابات انصراف دادند.
 
او ادامه داد: نامزد‌های انصراف داده بیشتر گرایش سیاسی اصولگرا داشتند که به دلیل قرار نگرفتن در لیست‌های ائتلافی به نفع سایران انصراف دادند و البته برخی نامزد‌های مستقل نیز به واسطه اینکه از عهده هزینه‌های تبلیغاتی برنیامده بودند انصراف دادند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد با بیان اینکه ۲۸۹ نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم باقی مانده اند، گفت: انصراف نامزد‌های انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات یعنی تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه قابل قبول است، اما به دلیل تنظیم فهرست نامزد‌های انتخابات توسط فرمانداری افرادی که قصد انصراف دارند تا پایان وقت اداری امروز انصراف خود را به فرمانداری تحویل دهند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.