دبیرکل جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین با صدور بیانیه‌ای ‎ به نفع محمدحسین حسین‌زاده بحرینی از انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

انصراف سرلیست جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین از انتخابات مجلس به نفع یکی از کاندیدا‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در بیانیه مرتضی کامل نواب، دبیرکل جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین آمده است:

آزمون مهم انتخابات مجلس یازدهم، پیش روی ماست. این روز‌ها همه کسانی که دل در گروی سعادت جامعه و پیشرفت ایران عزیز دارند، باید تلاش کنند با انتخاب بهترین‌ها، مجلسی مردمی و قوی تشکیل شود؛ مجلسی که بتواند دولت پیر و خسته را از حالت خمودگی و بی‌تحرکی خارج کند و با اهرم‌های تقنینی و نظارتی که در اختیار دارد، وضعیت نابسامان معیشتی را اصلاح کند.

در موقعیت فعلی، بر خودم لازم دیدم نکاتی را با صراحت و صداقت با شما در میان گذارم:

مسئله مهم امروز کشور، حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات است. آراء آگاهانه ما می‌تواند تغییر وضع موجود و بازگشت اقتصاد کشور به ریل مدیریت جهادی و انقلابی را در پی داشته باشد. فارغ از این که به چه کسی رأی می‌دهیم، در درجه اول از همگان دعوت می‌کنم با حضور در پای صندوق‌های رأی، جمعه دوم اسفند را به یک حماسه ملی تبدیل سازیم.

همدلی و کنار هم قرار گرفتن نیرو‌های انقلابی، یکی از رویکرد‌های مهمی بوده که بهتر است در برهه انتخابات از سوی جریان‌ها و چهره‌های سیاسی صورت بگیرد. با هدف تحقق این رویکرد، از مدت‌ها قبل، سازوکار دست‌یابی به وحدت در مشهد تشکیل شد، اما «نبود شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها» و «رعایت نکردن توازن در ترکیب اعضا»، از جمله ضعف‌های بنیادینی بودند که سازوکار مذکور به آن‌ها دچار شد و سبب شد طیف گسترده‌ای از بدنه نیرو‌های انقلابی مشهد، نسبت به خروجی آن بی‌اعتماد باشند و آخرالامر، منجر به پراکندگی در میان اسامی و لیست‌های جریان انقلابی شد.

با این ملاحظات که در نتیجه آن، احتمال تشتت آراء و بلاتکلیفی مردم در انتخاب نهایی نمایندگان می‌رود، پس از مشورت با مشاوران امین، وظیفه خود دانستم از نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم انصراف دهم. بدین وسیله، به همه حامیان، مردم شریف و جوانان، رأی به برادر انقلابی و متخصص «جناب حجت الاسلام دکتر محمدحسین حسین‌زاده بحرینی» را پیشنهاد می‌دهم.

در پایان از تمامی اعضای محترم مجمع آرمان‌خواهان واقع‌بین، ائتلاف‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های محترمی که با حسن ظن، نام بنده را در لیست نامزد‌های انتخابی خود قرار دادند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه ما در تشخیص درست وظیفه و عمل به هنگام و آگاهانه در راستای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.