فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام گفت: مردم وفادار با اتکا به قدرت شهدا و تحقق ایران قوی به کاندیدای تراز انقلاب با معیار اطاعت از ولایت‌فقیه و رویکرد انقلابی رأی دهند.

پاسداری از نظام و انقلاب باانتخاب نماینده اصلح و انقلابیسرهنگ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این نهاد مقدس بنا به رسالت پاسداری و فارغ از جناح بندی سیاسی و مذهبی، به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شاخصه‌های کاندیدای اصلح از منظر امامین انقلاب، تبلیغ و روشنگری می‌کند که بازگویی مصادیق "معظم له " له یا علیه‌ هیچ نامزد مجلس نیست.

او ادامه داد: شهدای گرانقدر در کوران جنگ و باران موشک نگذاشتند خدشه‌ای در اراده آهنین ملت در تعیین سرنوشت و رأی به جمهوریت نظام اسلامی وارد شود و هم نوا با ملت جان خود را در دفاع از آرمان‌های امام (ره) نثار کردند که انتخاب وکلای اصلح و انقلابی پاسداری از اصل نظام، انقلاب و مکتب شهید سلیمانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار کرسی خدمت در سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه وجود دارد، گفت: برای استقرار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ازای هر صندلی خدمت مسئولان ۷۳ شهید از مجموع ۲۱۹ هزار شهید فدای اسلام، قرآن و انقلاب شده‌اند و باید «شعار و عمل» مدیران و وکلای مجلس به‌گونه‌ای باشد که شرمنده خون پاک شهدای والامقام نشوند.

سرهنگ جوان با اشاره به اینکه انتخابات  مظهر اقتدار، صلابت، بصیرت، وحدت، شور و شعور سیاسی یک ملت است، افزود: مردم وفادار با اتکا به قدرت شهدا و تحقق ایران قوی به کاندیدای اصلح با معیار اطاعت محض از ولایت‌فقیه با رویکرد انقلابی و همچنین روحیه خدمت، شجاعت، دیانت، تعهد، تخصص و حامی محرومین و مستضعفین رأی دهند.

او تصریح کرد: نگاه دوستانه‌ وکلای مجلس به استکبار جهانی، شاهد مجلسی ضعیف، ترسو، منزوی و مرعوب دشمن هستیم که تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و گام بلند در توسعه مردم‌سالاری دینی از دل مجلسی قوی، بصیر، انقلابی، دلسوز، معتقد به‌ نظام، انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت‌ فقیه بیرون می‌آید و باید مردم با مشارکت همگانی در پای صندوق‌های رأی درس وفاداری به امامین انقلاب و بصیرت را به جهان مخابره کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های اصلی انقلاب در مقابله با تهدید‌های سخت، نیمه سخت و نرم وظیفه خطیرتری نسبت به حفظ منافع شخصی، حزبی و گروهی افراد دارد.

سرهنگ جوان افزود: این نهاد مقدس بنا به رسالت پاسداری و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و مذهبی، به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شاخصه‌های مهم «کاندیدای اصلح» از منظر از منظر امامین انقلاب، تبلیغ و روشنگری می‌کند که بازگویی مصادیق "معظم له " «له یا علیه» هیچ نامزد مجلس نیست.

او ادامه داد: نشست‌های روشنگرانه «سپاه و بسیج» برای شرکت گسترده و با بصیرت مردم ولایت مدار در پای صندوق‌های رأی و تبیین شاخصه‌های وکلای اصلح و در تراز انقلاب در راستای حفظ عزت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تبلیغ «له یا علیه» کسی مُبری است و شأن و منزلت سپاه پاسداران، فراتر از پرچم داری جناح، گروه‌ها است.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار