فرماندار مشهد گفت: صد در صد در انتخابات قانون رعایت می‌شود و امانتدار رأی مردم هستیم.

امانتدار رأی مردم هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد در نشست ناظران انتخابات و نمایندگان فرماندار و کاربران فضای مجازی که امروز عصر در محل ساختمان صبا برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) که می فرمایند "نشان مومن امانت داری و صداقت است"، گفت: صد در صد در انتخابات قانون رعایت می‌شود و امانتدار رای مردم هستیم. 
 
او ادامه داد: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند، بالاترین سرمایه نظام اسلامی ما اعتماد مردم است که به آرمان‌های انقلاب و رهبری پایبندند، ما هم از امانتی که به دستمان می‌دهند کمال دقت را خواهیم داشت.

فرماندار مشهد با بیان اینکه هر چیزی المثنی دارد، ولی رفتن اعتماد مردم المثنی ندارد، گفت: وقتی مشارکت کاهش یابد در معادلات سیاسی تاثیر گذار نیستیم، پس باید انتخابات را پرشور برگزار کنیم.

هاشمی افزود:  کمیته آسیب شناسی را از شش ماه قبل تشکیل و ۳۸ درصد، شعب اخذ رأی را در مشهد افزایش داده ایم.

او ادامه داد:تعداد ۱۵۲۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته ایم تا مردم با صف‌های طولانی مواجه نشوند.

فرماندار مشهد گفت: ۲ میلیون و ۳۷۱ هزار نفر افراد واجد شرایط رأی دادن داریم.
 
هاشمی با بیان اینکه  به برکت این انقلاب، دومین کشوری هستیم که در تولید دریچه قلب پیشگام است، افزود: در حوزه پزشکی در خاورمیانه رتبه اول پزشکی و ۱۱ پزشکی را در جهان داریم.

او با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم ما از آمریکا ۱۳/۸ درصد بیشتر است، ادامه داد: بیش از ۲۵ میلیون نفر در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند و این دلیل اعتماد و قدردانی مردم از انقلاب است.

فرماندار مشهد گفت: سردار سلیمانی عزیز شد، چون او امانتدار بود، حق الناس را رعایت کرد و جناح بندی نداشت.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.